Isnin, 9 Mac 2009

Latar Belakang JemariPintar


JemariPintar adalah pengamal  Rawatan Mengurut Ala Taiwan yang sedang dikendalikan secara persendirian oleh Ismail Sapawi seorang OKU Penglihatan dan Pendengaran. Telah mempeolehi sijil tauliah layak
mengurut dari M.A.B.Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
Mula melibatkan diri dalam kerjaya mengurut di sekitar Damansara selama setahun bersama seorang rakan kongsi yang senasib dengan saya. Disebabkan masalah kemelesetan ekonomi ketika itu, sambutan masyarakat kurang memberansangkan. Saya mengambil keputusan mencari haluan sendiri.
Dalam tempoh bangun semula, saya meneruskan kerjaya mengurut dengan memenuhi tempahan ke mana saja diperlukan. Namun.. kepayahan meredah kekurangan diri yang semakin membatas, saya tidak dapat lagi meneruskan kerjaya ini seperti sebelumnya.
Sudah jerih saya menunggu bagi mendapatkan ruang untuk bertapak semula, akhirnya saya akur bahawa saya tidak perlu berharap apatahlagi menagih simpati.
Atas sokongan dan dorongan isteri, saya memulakan khidmat JemariPintar dengan serba sederhana di bilik khas di kediaman saya sejak 2005 hingga kini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan